14:51 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیمه دی

برآورد مدیرعامل بیمه فرابورسی از افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی
نماد برتر- مدیرعامل بیمه حاضر در فرابورس با اعلام دستاوردهای سال گذشته از برآورد افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی دو مرحله ای از دو محل تجدید ارزیابی‌ و آورده نقدی خبر داد.
بازگشت ۱۷ شرکت به تابلو در روز عبور شاخص از خط مقاومت ۱.۵ میلیونی
نماد برتر- در روز عبور شاخص از خط مقاومت ۱.۵ میلیون واحدی ، نماد ۱۰ شرکت بورسی فرابورسی آماده بازگشایی و ۷ شرکت دیگر هم در نوبت بازگشت قرار گرفتند.
بازگشت ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی در روز سبز شاخص و تعلیق نماد بانک
نماد برتر- در روز جهش بیش از ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس ، نماد ۲۲ شرکت آماده بازگشایی شدند . نماد بانک فرابورسی هم تا ۵ آذر تعلیف شد.
شاخص بورس بیش از ۵۱ هزار واحد کاهش یافت
نماد برتر- روند نزولی شاخص بورس امروز هم ادامه یافت و این شاخص کاهشی بیش از ۵۱ واحدی را تجربه کرد.
سهم بورسی امروز مشمول رفع گره است / توقف ۱۳ نماد و ادامه تعلیق"شستان"
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۱۳ شرکت هم برای دو و یک روز و چند ساعت بسته شد .
زمان مجمع عادی بطور فوق العاده بانک زیانده و دو شرکت دیگر
نماد برتر- بانک دی به همراه دو شرکت داروسازی تهران شیمی و گلوکوزان برای تصویب صورت های مالی، انتخاب هیات مدیره و تکمیل اعضا به مجمع عادی بطور فوق العاده می روند.
سبقت صندوق ها از شاخص کل بورس
نماد برتر- بورس تهران در حالی نیمه نخست سال ۹۹ را با ثبت بازدهی ۲۲۲ درصدی سپری کرد که در این میان برخی از صندوق های سرمایه گذاری، با عملکرد درخشان خود توانستند از نماگر اصلی بازار سبقت گیرند و بازدهی به مراتب بهتری را به نمایش گذارند. به طوری که در این راستا سوددهی این صندوق ها تا محدوده بیش از ۲۷۰ درصد پیش رفت.
معاملات مشکوک زیرمجموعه "خودرو"، اولین تامین سرمایه، سه بیمه + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۱۰ هزار و ۴۷۲ واحدی شاخص، زیرمجموعه ایران خودرو، اولین تامین سرمایه حاضر در بورس، سه شرکت بیمه به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
تغییر مالکیت ۲.۱  میلیارد اوراق بهادار مالی
نماد برتر- شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با افت ۵۷۱ واحدی ، عدد ۱۹ هزار و ۹۰۹ واحد را به نمایش گذاشت .
برگشت بورس به وضعیت سبز
نماد برتر - شاخص بورس تهران پس از سه روز افت، بالاخره توانست در آخرین روز از معاملات به پله صعود بازگردد و با رشد 363 واحدی به ریزش‌ها پایان دهد.
بیمه عمر از قافله صنعت بیمه جا ماند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بیمه دی از بدهی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بنیاد شهید به این شرکت بابت هزینه‌های پرتفوی درمان خبر داد و همچنین اظهار کرد که علیرغم رشد مناسب در صنعت بیمه در ایران، بیمه عمر رشد خیلی خوبی نداشته است.
شرکت ملی گاز، سازمان محیط زیست و آب‌وفاضلاب درمیان پرمصرف‌ها!
پایگاه خبری راد: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ درحالی روز شنبه برق ۶۰ سازمان را قطع کرد که در میان نام شرکت‌های بدمصرف که برقشان قطع شده است، برخی واحدهای زیرمجموعه وزارت نیرو نیز به چشم می‌خورد!
خاموشی‌ها تا اوایل شهریور ادامه دارد
پایگاه خبری راد: سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس آخرین آمار، میزان درجه حرارت هوا در ماه آینده افزایش خواهد یافت. لذا باید گفت که تا دو هفته اول شهریور ماه شرایط خوبی پیش روی صنعت قرار ندارد.
نظارت بیمه مرکزی بیمه‌های عمر را مطمئن می‌کند
پایگاه خبری راد: مدیرکل نظارت بر بیمه های زندگی بیمه مرکزی با اشاره به انواع مختلف بیمه‌های زندگی، سازوکار نظارتی بر این بیمه ها برای اطمینان بخشی به بیمه گزارها را تشریح کرد.
تاثیرات نوسانات نرخ ارز بر صنعت بیمه
پایگاه خبری راد: تغییرات نرخ ارز و تصویب دلار 4200 تومانی بر صنعت بیمه نیز تاثیراتی دارد و می‌تواند وضعیت این شرکت‌ها را از لحاظ سودآوری یا زیان‌دهی تحت تاثیر قرار دهد.